TEMAN2 3HERO

Khamis, 26 Februari 2009

KOLEKSI KESAYANGAN KU 2

NOVEL KU
Ini koleksi kesayangan ku yang no-2.
Himpunan novel dari pelbagai terbitan. Sebenarnya ada banyak lagi novel ku yang tiada di sini sebab kena pinjam oleh sepupu2 ku yang HANTU membaca juga..hehee
Kalau sudah mula baca novel, itu mata tahan sampai pagi tidak tidur. Mata pun bengkak2lah gara2 menangis kalau kena part yang sad..huhuhu. Kalau kena part yang lucu,naah..ketawalah juga tu macam babun bilang c LMike..
Kadang2 kalau saya balik kampung tu dan berkesempatan mengunjungi Perpustakaan Desa, naah..habislah abang saya c Brother Jomin saya kerjakan. Tapau novel kadang2 sampai 30 buah. Lepas habis baca kasi balik...Kalau tidak, c Brother tidak mau kasi pinjam lagi.
Bikin kunsur juga ini Novel ni kalau silap2 hari bulan. Sama juga dengan itu perfume..

NOTA: Membaca boleh mangajar kita untuk berkongsi rasa.

2 ulasan:

Toyong Core_Lost berkata...

alala...buku Doraemon tada ka?...sya pnya kgemaran tu..hehehe

Tanpa Nama berkata...

hehehe... novel pun saya suka kumpul jg sejak remaja2 dulu.... tp kebanyakannya ada d kampung. minimpuas sdh tu... tikus yg pigi baca... hehehe. Kalau saya balik dr mana2 inda miss paling kurang 1 buah novel. Diorang c miracle la yg tukang baca klu tertinggal sdh sm diorg.

Kalau org bagi hadiah dan disuruh pilih antara emas dgn buku, saya akan pilih buku. Walaupun tidak banyak masa yg saya tumpukan untuk membaca tapi dgn buku yg pelbagai, saya dapat jg menimba pengetahuan sikit2. Sekarang ni byk jg koleksi buku2 yg saya ada... kebanyakannya buku pengajian Islam. tapi saya belum baca semuanya... hehehe