TEMAN2 3HERO

Ahad, 15 Februari 2009

HARI YANG MALANG

Borhan menghampiri Jefri yang sedang duduk termenung. Kelihatan ada segelas air di sisi Jefri, lantas Borhan meneguknya hingga habis. Jefri terkejut lalu menangis.

Borhan : Hei..kenapa kau tiba2 menangis ni o? Nanti aku belikan kau minuman yang lain.
Jefri : Kau tidak tahu Borhan, hari ini hari yang paling malang dalam hidup aku. Pertama, masa
di pejabat tadi bos marah dan aku dipecat. Masa nak balik, kereta pula kena curi. Lepas
itu dompet dan kad kredit pula tertinggal dalam teksi. Sampai rumah, aku dapat tahu
isteri aku tidur dengan tukang kebun. Aku larikan diri. Aku sudah tidak mahu hidup lagi
Borhan. Tapi..
Borhan : Tapi apa Jefri?
Jefri : Kau dah habiskan racun yang aku bawa ini..
Borhan : Hah??!!!!....

Saya sebenarnya banyak koleksi cerita2 lucu ni tapi tak pernah terfikir untuk posting dan kongsikan bersama. Setelah saya masuk blog c Furen Laoshi dan baca banyak entry dia yang lucu mencuit hati, saya pun postlah cerita ni. Untuk kita ketawa2 bersama bo. Supaya inda ALAMAS...hehee

5 ulasan:

Aiso berkata...

hehhehe... post sija bah. sa mcm malas2 suda mo tulis ni, mo baca blog kamurang ja laini hahahah.

Furen Laoshi berkata...

hAI NONG, Kalau itu..urang bilang suda jatuh ditimpa tangga ditimpa lagi itu bumbung notuwu'ngan po teteeh do tombolog ino. Sa ingat dulu zaman2 rumaja, ada kawan satu asrama di KM, pigi deting kono di pekan KM. asanang bo ginawo jumpa boifren. Telampau hepi, melumpat saja tu parit yg besar. Amu bala ri kalambus, naratu sid parit. Dari jauh nokito ih boifrennya. Kerana malu, putus sinta ba itu hari...hai..malang...malang.

NONG berkata...

Hahaha...kucu juga.Kesian bo gima.

LeTtY berkata...

Very funny joke. Ada lagi ka?

How Are You? berkata...

sempat lagi ko kana urat ah..