TEMAN2 3HERO

Selasa, 13 Januari 2009

...PAYUNG OH PAYUNG...

Hai..selamat malam semua.Agak istimewa tajuk posting saya kali ni.Dalam suasana musim hujan awal2 tahun ni harga payung dan jaket hujan mesti naik harga..
Tengahari tadi kira2 jam 12.45,saya mengambil My3Hero di sekolah mereka.Hujan turun rintik2 namun masih mampu membasahi tubuh jika berada lama di bawah hujan.
Ada bermacam warna payung yang saya tengok tapi payung My3Hero juga yang menarik perhatian saya...Semua nampak kan payung apa? PAYUNG BN (mau tolong kempen di Terengganu ba) hehe...tiba2 terbit pula idea mau ambil gambar.Cepat2 saya keluarkan hp dan ambil gambar sebelum My Hero perasan..Tapi My Hero ke-2 Ethaniel ni pantas betul mata dia tengok saya.
Tengok saja lirikan matanya disebalik payung BN warna biru tu.

My 1st Hero pun pakai payung BN juga tapi tak sempat ambil gambar sebab dia keluar kelas jam 1.15. Ngam2 pula hujan turun lebat...Sempat tangkap gambar c Hero ke-2 dan ke-3 sajalah..:)

My 2nd Hero (ETHANIEL AVER)

My 3trd Hero (ELVER ELMER)

Saya sebenarnya bukan "SUKA2" mau bagi My3 Hero pakai payung ni ke sekolah semata2 mau tarik perhatian atau apa pun.Kebetulan ini saja payung yang saya ada,kenangan masa kempen PRU Ke-13 tahun lalu.Tiada pilihan lain,terpaksa bagi dorang pakai.Lagipun ini payung ba..Sekurang2nya orang nampak kita sokong KERAJAAN.Istimewa lambang BN pada payung itu...Lagi pun sayang duit kalau mau beli payung lain sedangkan ada payung PIRI (percuma) bilang Dusun Kimaragang..."JIMAT KOS" heheee

6 ulasan:

ILLIE berkata...

nong..oleh sabap ko suka payung..kalu sia balik sini..sia bawa ole2 payung jipun lah ah..2 alam punya payung.. time panas terik pun bulih pakai..ujan pun bulih..

NONG berkata...

Bule baitu Illie..tidak ko kebaratan juga ka bawa payung tu nanti.
Yang saputangan bulat2 ada lagi ka sna Jipun skrg Illie?

MAWAR BERDURI berkata...

salam?

hehe saya pun ada dapat payung 2 banyak juga tapi anehnya..smua dah hilang ntah kemana

musti ada yang minat dan mengambilnya.

Ismail Mohd Rosli berkata...

Tq nong, pandai sudah sia menulis di laman blog ko...pintar-pintar budu juga sia ni kadang-kadang, anyway thanks once again,see u nex trip.....

NONG berkata...

Mawar; adalah baitu yang mau merasa 'payung piri' hehe..jimay kos kan

Ismail@ Endra; sama2..selagi ada kudrat untuk bantu membantu,bantulah.

Kay Masingan berkata...

hi jus..hehe terkejut sa nampak komen ko di N3. tq ki. ba link la ba..hehe